مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 12:372022-02-27سياسي

هشدارهای یک نماینده مجلس درباره توسعه کشاورزی بی رویه در فلات مرکزی ایران


یک عضو کمیسیون کشاورزی افزایش فرونشست در کرمان و اصفهان را ناشی از تشکیل 20 هزار حلقه چاه غیر مجاز دانست و از مطالب طرح شده از سوی تعدادی از نمایندگان درباره نرخ آب چاه های کشاورزی مجاز و غیرمجاز در فرآیند برررسی بودجه انتقاد کرد.

- یک عضو کمیسیون کشاورزی افزایش فرونشست در کرمان و اصفهان را ناشی از تشکیل 20 هزار حلقه چاه غیر مجاز دانست و از مطالب طرح شده از سوی تعدادی از نمایندگان درباره نرخ آب چاه های کشاورزی مجاز و غیرمجاز در فرآیند برررسی بودجه انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیرقلی جعفری بروجنی در شیفت اول جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر ماده 75 در واکنش به مطالب طرح شده از سوی تعدادی از نمایندگان درباره نرخ آب چاه های کشاورزی مجاز و غیرمجاز گفت: نمایندگان یا اطلاعات راجع به بیلان منفی (1) دشت های کشور ندارد یا دارند.

اگر وضعیت بحرانی آبی کشور را می دانید، چرا این اظهار نظرها را می کنید؟ بیلان اکثر دشت ها در ایران منفی است این عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و مجیط زیست مجلس نسبت به وضعیت آبی کشور ابراز نگرانی کرد و گفت: بیلان اکثر دشت ها در ایران منفی است و این نتجیه سیاست گذاری های غلط دولت هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدارهای یک نماینده مجلس درباره توسعه کشاورزی بی رویه در فلات مرکزی ایران

هشدارهای یک نماینده مجلس درباره توسعه کشاورزی بی رویه در فلات مرکزی ایران