مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 12:122022-02-27فرهنگي

جایزه جشنواره تئاتر فجر در دستان یک بهایی!


جشنواره تئاتر فجر امسال در حالی برگزار شد که مسئولان و داوران این رویداد جایزه بخش موسیقی نمایش را به کسی اهداء کردند که از فرقه ضاله بهایی می آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، جشنواره تئاتر فجر امسال در حالی برگزار شد که مسئولان و داوران این رویداد جایزه بخش موسیقی نمایش را به کسی اهداء کردند که از فرقه ضاله بهایی می آید.

جشنواره های هنری فجر1400 هر کدام با حاشیه های مختلفی روبرو بودند و پس لرزه های این حواشی همچنان با گذشت دو هفته پا برجاست و انگار تمامی ندارند.

آشکار می توان رد فعالان دولت پیشین را در حواشی ای که پیش آمده مشاهده است.

ردی که نشان از جریانی سرسپرده به غرب دارد که حدود یک دهه بر گفتمان هنر کشور سایه افکنده است و به هر شکلی که خواسته این سر سپردگی را هم جار زده است.

در دولت جدید انتظار می رفت، تجدید نظری در رویکردها و فعالیت های فرهنگی هنری صورت گیرد، اما بعد از گذشت 6ماه همچنان تغییرات در حوزه فرهنگ به کندی انجام می شودو تغییر خاصی  هم در ساختار و ماهیت برنامه ها و فعالیت های فرهنگی کشور صورت نگرفته است.

اختتامیه چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر عصر روز سه شنبه 26 بهمن ماه 1400 ساعت 18:30 در تالار وحدت برگزار شد و تندیس، دیپلم و جایزه نقدی بخش موسیقی به آقای و-ن برای نمایش بانوی محبوب من رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه جشنواره تئاتر فجر در دستان یک بهایی!

جایزه جشنواره تئاتر فجر در دستان یک بهایی!