مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 11:122022-02-27اقتصادي

نوروز متفاوتی را در معبد آناهیتا خواهید دید


مدیر پایگاه ملی معبد تاریخی آناهیتا گفت: امسال با تدارک برخی برنامه ها، گردشگران نوروز متفاوتی را در معبد تاریخی  آناهیتا خواهند دید.

- مرتضی گراوند در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به در پیش بودن تعطیلات نوروز، اظهار کرد: از هم اکنون برخی اقدامات همچون ساماندهی و بهسازی مبلمان محیطی را آغاز کرده ایم.

وی به مشارکت شهرداری کنگاور در فضاسازی و زیباسازی محوطه تاریخی آناهیتا اشاره کرد و گفت: پروژ پلازا(مسیر پیاده راه) این محوطه باستانی در حال حاضر توسط شهرداری در حال انجام است که 50 درصد پیشرفت دارد.

مدیر پایگاه ملی معبد تاریخی آناهیتا ادامه داد: این پروژه حدود 50 هزار متر است که باید توسط شهرداری سنگفرش شود که در فاز اول هم اکنون حدود 1700 متر آن انجام شده و امیدواریم تا تعطیلات نوروز هم بخش قابل توجهی از آن انجام گیرد.

وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که معبد تاریخی یک محوطه وسیعی را در بر می گیرد، در تلاشیم فضایی را در آن فراهم کنیم که بتوانیم علاوه بر گردشگران علاقمند به آثار تاریخی، گردشگرانی از سلایق دیگر را هم به سوی آن بکشانیم.

گراوند با بیان اینکه در کنار اقدامات زیباسازی، برنامه ریزی هایی هم برای ماندگاری بیشتر گردشگران در ایام نوروز در این محوطه تاریخی شده، عنوان کرد: این برنامه ها از ابتدای نوروز آغاز خواهد شد و تا روز طبیعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوروز متفاوتی را در معبد آناهیتا خواهید دید

نوروز متفاوتی را در معبد آناهیتا خواهید دید