مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 11:072022-02-27اجتماعي

تشریح برنامه های تربیتی آموزش و پرورش/ تاکید بر ظرفیت های بین المللی محور مقاومت


معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: باید ارتباط مؤثری با دانش آموزان و معلمان کشورهای اسلامی با تاکید بر محور مقاومت داشته باشیم.

- ، اصغر باقرزاده، در برنامه سالروز تأسیس نهاد امور تربیتی که در کانون تربیتی آفتاب برگزار شد با اشاره به اهمیت مفهوم تربیت، افزود: ما نیاز داریم در سه حوزه مدرسه، خانواده و رسانه به مقوله تربیت توجه کنیم.

ما باید در خانواده یا در رسانه رابطه خود را با کودک بر مبنای اصول تربیتی تنظیم نماییم.

وی در خصوص برنامه های وزارت آموزش و پرورش در راستای امور تربیتی گفت: توانمندسازی مربیان با استفاده از دوره های تربیتی، تأمین بخشی از 50 هزار مربی و 70 هزار مشاور نیروی انسانی مورد نیاز در وزارت آموزش و پرورش، احیای نقش تربیتی معلمان، مبنا قرار دادن کتب درسی، احیای نقش تربیتی خانواده ها و توانمندسازی آنها در حوزه تربیتی، احیای رسانه های مکتوب در فضای مجازی، مراقبت و استفاده از ظرفیت اردوگاه های تربیتی، استفاده از ظرفیت گروه های جهادی از مهمترین برنامه هایی است که در وزارت آموزش برای تقویت نهاد تربیتی به کار گرفته شده است.

باقرزاده، استفاده از ظرفیت های بین الملل را یکی از راهکارهای تربیتی دانست و افزود: باید ارتباط مؤثری با دانش آموزان و معلمان کشورهای اسلامی با تاکید بر محور مقاومت داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح برنامه های تربیتی آموزش و پرورش/ تاکید بر ظرفیت های بین المللی محور مقاومت

تشریح برنامه های تربیتی آموزش و پرورش/ تاکید بر ظرفیت های بین المللی محور مقاومت