مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 10:172022-02-27اقتصادي

افزایش قیمت غیرمعمول در 1400 نداشتیم


مدیرعامل یک شرکت تولید لوازم خانگی با اشاره به بحث واردات لوازم خانگی خارجی گفت: شرکت های خارجی با خروج ناگهانی از بازار ایران به خریداران ایرانی خود خیانت کردند و به آنها آسیب مالی زدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی، مهدی بیگی درباره آزادسازی واردات محصولات خارجی گفت: شرکت شهاب در کنار بسیاری دیگر از تولیدکنندگان ایرانی در طی سال گذشته افزایش قیمت خلاف رویه ای نداشته است.

مدیرعامل شرکت شهاب با اشاره به دوران پیش از خروج شرکت های کره ای از بازار لوازم خانگی تاکید کرد: تولیدکنندگان داخلی لوازم خانگی طرفدار ایجاد انحصار نیستند و شرکت های ایرانی در دوره پیش از تحریم کشور توانسته بودند سهم خود را در بازار به دست آورده و با کیفیت و قیمت رقابتی مورد توجه خریداران ایرانی قرار بگیرند.

وی با تاکید بر ضرورت حمایت دولت از مصرف کننده ایرانی و حق خریداران در داشتن خدمات معتبر پس از فروش ادامه داد: شرکت های خارجی مخصوصا کره ای ها با بی تعهدی نسبت به مصرف کنندگان ایرانی شان بازار ایران را ترک کردند و باعث زحمت و فشار بر شهروندان ایرانی شدند.

در ادامه اظهار کرد: شرکت های کره ای و قبل از آن، برخی از شرکت های اروپایی و آسیایی خودشان تصمیم به خروج از ایران گرفتند و اکنون هم تحت هیچ شرایطی حاضر به حضور حرفه ای و ارایه خدمات کامل به بازار ایران نیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قیمت غیرمعمول در 1400 نداشتیم

افزایش قیمت غیرمعمول در 1400 نداشتیم