مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 09:422022-02-27سياسي

عملیات اجرایی منطقه آزاد بانه و مریوان آغاز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، عملیات اجرایی منطقه آزاد تجاری بانه و مریوان امروز با حضور سعید محمد دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور آغاز شد.

طرح لایحه مناطق آزاد سقز و بانه در ادوار مختلف مطرح شد و چندین بار لایحه منطقه آزاد این دو شهرستان به صحن علنی کمیسیون تخصصی به ویژه کمیسیون اقتصادی مجلس کشیده شد و بعد از تأیید در مجلس به شورای نگهبان ارسال و پس از رفع ایرادات اولیه، 15 اردیبهشت ماه سال جاری به تصویب رسید.

پرونده 8 منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی از جمله بانه ـ مریوان در استان کردستان در جلسه 15 اردیبهشت سال جاری در مجمع تشخیص مصلحت نظام بررسی شد که به غیر از منطقه جاسک در هرمزگان، با تاسیس 7 منطقه آزاد جدید موافقت شد.

پیگری های استاندار کردستان در راستای تسریع در عملیات اجرایی منطقه آزاد تجاری بانه و مریوان نتیجه داد و به صورت رسمی از امروز عملیات اجرایی این مهم آغاز می شود.

ایجاد منطقه آزاد تجاری بانه و مریوان سال هاست که در دستور کار دولت های مختلف قرار گرفته و خوشبختانه بعد از پیگیری های متعدد همزمان با سال نخست دولت سیزدهم، بالاخره به نتیجه رسیده و وارد فاز اجرایی و عملیاتی شده است.

راه اندازی این منطقه آزاد که گامی مهم در ایجاد تحول و تسریع در توسعه پایدار استان کردستان به شمار می رود، یکی از آرزوهای دیرینه مردم ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی منطقه آزاد بانه و مریوان آغاز شد

عملیات اجرایی منطقه آزاد بانه و مریوان آغاز شد