مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 09:172022-02-27اقتصادي

افتتاح منزل مسکونی محرومان در بابلسر


منزل مسکونی به مساحت 75 مترمربع و با هزینه 400 میلیون تومان از سوی مجمع خیران محرومیت زدایی بسیج بابلسر، اعطای 40 میلیون وام، 20 میلیون بلاعوض از سوی بنیاد مسکن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بابلسر، منزل مسکونی به مساحت 75 مترمربع و با هزینه 400میلیون تومان از سوی مجمع خیران محرومیت زدایی بسیج بابلسر با اعطای 40 میلیون وام، 20 میلیون بلاعوض از سوی بنیاد مسکن و 10 میلیون تومان بلاعوض از سوی بهزیستی افتتاح شد.

مصطفی بازوند فرمانده بسیج ناحیه بابلس با اشاره به اینکه 4 واحد دیگر خارج از سقف امسال با بیش از 55 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است، گفت: امسال در تکمیل و ساخت مسکن محرومان یک جهشی خوبی را داشتیم که این چهار واحد و واحدهای سهمیه سال 1401 را  تا شهریور سال آینده به اتمام خواهیم رساند.

محمد طلوعی رییس مجمع خیران محرومیت زدایی بسیج بابلسر گفت: این مجمع طی 3 سال گذشته بالغ بر 27 میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه در ساخت مسکن محرومان جامعه انبوه سازان شهرستان در کنار ما هستند، افزود: ترمیم و نوسازی 27 منزل سیل زده با اعتبار 2 میلیارد تومانی و ساخت 6 واحد و بازسازی یک واحد مسکونی و حدود یک میلیارد و 560 میلیون تومان هزینه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح منزل مسکونی محرومان در بابلسر

افتتاح منزل مسکونی محرومان در بابلسر