مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 08:522022-02-27اقتصادي

ارزآوری 10 میلیون دلاری صادرات تعاونی های خراسان جنوبی


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: صادرات از تعاونی های خراسان جنوبی در 11 ماه گذشته 10 میلیون و 482 هزار دلار برای استان ارزآوری داشت.

- غلامرضا اشرفی، امروز یکشنبه 8 اسفند به رسانه های گروهی اعلام کرد: این مقدار صادرات از 30 شرکت تعاونی فعال استان به صورت مستقیم و غیر مستقیم به کشورهای امارات متحده عربی، عراق، سوریه، آلمان، قطر، اتریش، کانادا، مالزی، آمریکا، لبنان، ترکیه، چین و ازبکستان انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: کالاهای صادراتی شامل گان جراحی، لباس ایزوله، فرش، مرغ گوشتی، جوجه شتر مرغ، تخم بلدرچین، عسل، سیاه چادر، سنگ بازالت، سنگ گرانیت، محصولات کشاورزی و صنایع دستی بوده و بیشترین محصولات صادراتی مربوط به کنسرویجات توسط شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان قاین است.

اشرفی از افزایش 4.

08 درصدی صادرات تعاونی های در 11 ماه گذشته در مقایسه با مدت مشابه پارسال خبر داد و گفت: صادرات تتعاونی ها در مدت مشابه پارسال 10 میلیون و 71 هزار دلار بوده است.

وی با بیان اینکه مهمترین مساله برای هر کشوری دستیابی به توسعه اقتصادی و برخورداری از نظام اقتصادی و تولید گرا و صادرات محور است و افزود: برای رسیدن به این امر پیش از هر چیز لازم است نیازهای داخلی کشور رفع و صادرات کالا و خدمات مازاد بر مصرف داخلی نیز توسعه پیدا کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزآوری 10 میلیون دلاری صادرات تعاونی های خراسان جنوبی

ارزآوری 10 میلیون دلاری صادرات تعاونی های خراسان جنوبی