مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 08:522022-02-27سياسي

می توانیم به کاهش پرونده های ورودی به دستگاه قضا کمک کنیم


رییس کانون وکلای دادگستری کرمانشاه گفت: نهاد داوری کانون وکلای استان می تواند نقشی اساسی در کاهش ورودی پرونده ها به دستگاه قضایی و اختلافات بین مردم داشته باشد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس کانون وکلای دادگستری کرمانشاه گفت: نهاد داوری کانون وکلای استان می تواند نقشی اساسی در کاهش ورودی پرونده ها به دستگاه قضایی و اختلافات بین مردم داشته باشد.

روح الله وکیلی در جمع خبرنگاران به توان کانون کانون وکلای دادگستری برای کاهش پرونده های ورودی به دستگاه قضایی اشاره کرد و گفت: نهاد داوری کانون وکلای استان می تواند نقشی اساسی در کاهش ورودی پرونده ها و اختلافات بین مردم داشته باشد که در این راستا در نشستی که اخیرا با رییس کل دادگستری استان داشتیم، تقاضا کردیم تا برخی دعاوی و شکایاتی که فوریت رسیدگی ندارند را به این نهاد ارجاع دهند.

وی ادامه داد: با این اقدام می توانیم ظرف شش ماه خروجی آن که ایجاد تفاهم در پرونده ها و کاهش ورودی پرونده ها به دستگاه قضایی و رضایتمندی طرفین دعوا است را ببینیم.

وکیلی خاطرنشان کرد: همچنین به این منظور خط تلفنی را راه اندازی کرده ایم تا به شهروندان مشاوره های حقوقی تلفنی بدهیم تا میزان اختلافات بین آنها کاهش پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می توانیم به کاهش پرونده های ورودی به دستگاه قضا کمک کنیم

می توانیم به کاهش پرونده های ورودی به دستگاه قضا کمک کنیم