مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 08:422022-02-27پزشكي

تکمیل واکسیناسیون به عبور از موج ششم شیوع کرونا کمک می کند


معاون پژوهشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تکمیل واکسیناسیون می تواند تاثیر زیادی در کاهش شدت بیماری و بستری شدن در بخش مراقبت های ویژه داشته باشد.

- ایسنا/هرمزگان معاون پژوهشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تکمیل واکسیناسیون می تواند تاثیر زیادی در کاهش شدت بیماری و بستری شدن در بخش مراقبت های ویژه داشته باشد.

یونس پناهی صبح امروز (8 اسفندماه) در حاشیه سفر به استان هرمزگان، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روند مراجعان کرونایی به مراکز درمانی در کشور از چند روز گذشته کاهش یافته و یا حداقل ثابت مانده است، افزود: کاهش شمار مراجعان کرونایی به مراکز درمانی در کوتاه مدت منجر به کاهش مرگ و میر نمی شود، زیرا اکنون شمار قابل توجهی از بیماران کرونایی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند و حتی احتمال افزایش مرگ و میر در چند روز آینده نیز وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه تکمیل واکسیناسیون می تواند تاثیر زیادی در کاهش شدت بیماری و بستری شدن در بخش مراقبت های ویژه داشته باشد، تصریح کرد: به رغم اینکه در موج ششم شیوع کرونا هستیم و رعایت شیوه نامه های بهداشتی کم شده است اما مرگ و میر نسبت به پارسال کمتر است و این نشان دهنده نقش مثبت واکسیناسیون علیه کرونا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل واکسیناسیون به عبور از موج ششم شیوع کرونا کمک می کند

تکمیل واکسیناسیون به عبور از موج ششم شیوع کرونا کمک می کند