مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 07:472022-02-27اقتصادي

جزییات آزادراه هایی که سال آینده افتتاح می شود / نیوجرسی از گاردریل ارزان تر است


مدیرکل دفتر مجریان شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، آزادراه های قابل بهره برداری در سال آینده تشریح کرد.

- درباره آزادراه های قابل بهره برداری در سال آینده تصریح کرد: آزادراه اصفهان شیراز قطعه ایزدخواست تا شیراز به طول 210 کیلومتر یکی از بزرگترین و مهم ترین آزادراه هایی است که در سال آینده به بهره برداری می رسد.

وی افزود: آزادراه اصفهان-شیراز در قطعه ایزدخواست-شیراز 93 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در مراحل پایانی پروژه قرار داریم؛ عمدتاً خریدهایی که برای تکمیل این پروژه باقی مانده، به خریدمصالح و روسازی جاده برمی گردد؛ همچنین نصب تابلو و علائم و نصب نیوجرسی ها باقی مانده که پیش بینی می شود بیش از هزار میلیارد تومان اعتبار می خواهد.

مدیرکل دفتر امور مجریان آزادراههای شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با اشاره به افزایش شدید قیمت محصولات فولادی یادآور شد: هزینه نصب گاردریل در آزادراه از نیوجرسی بیشتر است اگر چه در حال حاضر مازاد تولید سیمان نداریم ولی باز هم خرید و نصب نیوجرسی ارزان تر از نصب گاردریل خواهد بود.

ملازینل به در دست ساخت بودن قطعه منجیل-روبادر از آزادراه قزوین-رشت به طول 8 کیلومتر اشاره و اظهار کرد: بیش از 76 درصد از این قطعه احداث شده است که بخش بسیار سختی از کار است و تونل و پل های متعددی دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات آزادراه هایی که سال آینده افتتاح می شود / نیوجرسی از گاردریل ارزان تر است

جزییات آزادراه هایی که سال آینده افتتاح می شود / نیوجرسی از گاردریل ارزان تر است