مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 00:022022-02-26اقتصادي

برای بساط گستری در شب عید موزاییک اجاره داده می شود؟/دستفروشان محور تجریش چه شدند؟


اخباری مبنی بر اجاره موزاییک برای بساط گستری در شب عید منتشر شد که مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران این خبر را رد و تاکید کرد که کار ساماندهی دستفروشان آغاز شده و حدود 80 پارک برای حضور دستفروشان در نظر گرفته ایم.

- گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، سال هاست که معضل دستفروشی در کلان شهر تهران به قوت خود باقی است و هربار مسئولان برای درمان این معضل یک مدل نسخه می پیچند اما تاکنون  نسخه ها شفابخش نبوده و همچنان این معضل به قوت خود باقی است.

مدیران در دوره قبلی دستفروشان را جمع آوری می کردند و خبری از ساماندهی آنها نبود حتی چندی پیش تعدادی از دستفروشان محور ولیعصر را جمع آوری کرده و به چند متر بالاتر از چهار راه منتقل کردند اما دست فروشان معتقد بودند محل در نظر گرفته شده پاخور خوبی ندارد و نمی توانند در آنجا به کسب و کار خود ادامه دهند در نتیجه دوباره به کنار خیابان و معابر پررفت و آمد بازگشتند و برای تردد شهروندان مشکل ایجاد کردند.

مدیریت جدید شهری تصمیم دارد که اینبار دستفروشان را به جای جمع آوری ساماندهی کند و همچنین نقاطی را برای ساماندهی این افراد در نظر گرفته تا بتوانند در آنجا به کسب و کار خود پررونق ادامه دهند.

قدرت الله محمدی مدیر عامل شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران در خصوص آخرین وضعیت ساماندهی دستفروشان به خبرنگار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای بساط گستری در شب عید موزاییک اجاره داده می شود؟/دستفروشان محور تجریش چه شدند؟

برای بساط گستری در شب عید موزاییک اجاره داده می شود؟/دستفروشان محور تجریش چه شدند؟