مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 22:572022-02-26اقتصادي

فصل جدیدی در توسعه روابط خارجی ایران و تاجیکستان در پیش است


فصل جدیدی در توسعه روابط خارجی ایران و تاجیکستان در پیش است و باید از فرصت های استثنایی و عمیق با توجه به مشترکات فرهنگی و زبان مشترک و.

- ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی گفت: فصل جدیدی در توسعه روابط خارجی ایران و تاجیکستان در پیش است و باید از فرصت های استثنایی و عمیق با توجه به مشترکات فرهنگی و زبان مشترک و.

بین 2 کشور بهره گرفت.

یعقوبعلی نظری امروز در جریان سفر به تاجیکستان در جمع شرکت ها، هولدینگ های بزرگ و دارندگان نشان های تجاری برتر کشور و استاتارتاپ ها در سفارتخانه ایران در دوشنبه، پایتخت تاجیکستان، اظهار کرد: برای تسهیل و روان سازی تجارت بین 2 کشور و ایجاد تفاهم مشترک در مسایل مختلف اقتصادی و فرهنگی و مباحث مبنایی آمادگی هر نوع تلاشی را داریم.

وی با اشاره به ظرفیت های 2 کشور و ضرورت توسعه تجارت و صادرات محصولات با کیفیت و دارای استاندارد بالا به تاجیکستان افزود: سفارت ایران در دوشنبه تمام تلاش خود را معطوف به قرار دادن اولویت کار خود در مسائل اقتصادی قرار خواهد داد و برنامه ریزی جدید و فعال و پویایی تنظیم خواهد نمود به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی در این نشست غرفه داران نمایشگاه اختصاصی کالای جمهوری اسلامی ایران در دوشنبه حضور یافته و به بحث و تبادل نظر و ارائه پیشنهادات عملیاتی خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فصل جدیدی در توسعه روابط خارجی ایران و تاجیکستان در پیش است

فصل جدیدی در توسعه روابط خارجی ایران و تاجیکستان در پیش است