مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 20:522022-02-26ورزشي

برگزاری جلسه هم اندیشی خصوصی سازی استقلال/ کنایه یک مسئول به اولیایی


نشست هم اندیشی مسئولان و پیشکسوتان باشگاه استقلال با رییس سازمان خصوصی سازی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، نشست هم اندیشی مسئولان باشگاه استقلال و پیشکسوتان این باشگاه با رییس سازمان خصوصی سازی از ساعت 17 امروز در هتل المپیک تهران در شرایطی برگزار شد که نفراتی چون بهتاش فریبا، سعید مراغه چیان، علیرضا اکبرپور، غلامحسین فرزامی، علیرضا اکبرپور، ایوب اصغرخانی، آرش برهانی، خسرو حیدری، جواد قراب، افشین حاجی پور، مصطفی آجرلو، محمد مؤمنی، سعید فتاحی، فرشید سمیعی معاون حقوقی باشگاه و .

در این مراسم حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم قربان زاده رییس سازمان خصوصی سازی توضیحاتی را در مورد حضور این باشگاه در فرابورس ارائه کرد و در لابه لای صحبت های خود به کاظم اولیایی مدیرعامل اسبق استقلال کنایه زد و مدعی شد آنطور که آقای اولیایی گفته ما چندان هم عقل کل نیستیم.

در ادامه این مراسم، بهتاش فریبا و جواد قراب صحبت هایی را برای حاضرین انجام دادند ضمن آنکه مصطفی آجرلو در پایان این مراسم اظهارات تندی را علیه افرادی که برای قهرمانی استقلال کارشکنی می کنند، مطرح کرد.

برخی از پیشکسوتان باشگاه استقلال در حاشیه این مراسم با یکدیگر خوش و بش کرده و صحبت هایی را پیرامون مسائل روز این باشگاه مطرح کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جلسه هم اندیشی خصوصی سازی استقلال/ کنایه یک مسئول به اولیایی

برگزاری جلسه هم اندیشی خصوصی سازی استقلال/ کنایه یک مسئول به اولیایی