مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 20:122022-02-26سياسي

طرح شفافیت آرا در دو راهی دروغ ملی یا تحقق ساختار مردم سالار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، متن بیانیه به شرح زیر است: باسمه تعالی بدانید حقی که شما بر عهده من دارید این است که چیزی را از شما مخفی ندارم، - در نامه اتحادیه دفتر تحکیم وحدت خطاب به نمایندگان مجلس تاکید شد طرح شفافیت آرا در دو راهی دروغ ملی یا تحقق ساختار مردم سالار اتحادیه دفتر تحکیم وحدت خطاب به نمایندگان مجلس طی بیانیه ای از عدم رسیدگی به طرح شفافیت آرا گلایه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، متن بیانیه به شرح زیر است: باسمه تعالی بدانید حقی که شما بر عهده من دارید این است که چیزی را از شما مخفی ندارم، جز اسرار جنگ را و کاری را بی مشورت شما نکنم جز اجرای حکم خدا امام علی (ع)نمایندگان محترم مجلس شورا اسلامیسلام علیکمشفافیت یکی از پایه های اصلی مردم سالاری و ملازم با حقِ دانستن است.

درمیان نهاد های گوناگون، مجلس به حیث موضوع کاری آن که تقنین بوده و همه چیز در بستر این ریل گذاری صورت می پذیرد، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

عمده صلاح کشور به صلاح این نهاد بستگی دارد و عمده فساد کشور نیز به فساد این نهاد ارتباط دارد و شفافیت یا عدم شفافیت آرا نه تنها نقش کلیدی در فساد و صلاح این نهاد که تاثیر عمده ای در فساد و صلاح عمومی جامعه دارد؛ چراکه دسترسی آزادانه به اطلاعات و علنی بودن آن شرط مقدم مقابله با فساد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح شفافیت آرا در دو راهی دروغ ملی یا تحقق ساختار مردم سالار

طرح شفافیت آرا در دو راهی دروغ ملی یا تحقق ساختار مردم سالار