مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 19:322022-02-26حوادث

کشف زمین خواری 500 میلیارد ریالی در فریدون شهر


فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف زمین خواری 43 هکتار از اراضی دولتی به ارزش 500 میلیارد ریال در شهرستان فریدونشهر و رفع تصرف آن با پیگیری و تلاش ماموران فرماندهی انتظامی این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان فریدون شهر با رصد هوشمندانه خود دریافتند فردی از اهالی و ساکنان یکی از روستاهای این شهرستان اقدام به تصرف 43 هکتار از اراضی دولتی و انجام کشت و زرع در آن کرده است.

وی ارزش این قطعه زمین را برابر اعلام کارشناسان مربوطه 500 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: ماموران طی هماهنگی با مقام قضایی به همراه نماینده حقوقی اداره منابع طبیعی از محل بازدید کردند که در بررسی های میدانی صورت گرفته تصرف غیر قانونی زمین مذکور توسط کارشناسان اداره مربوطه نیز مورد تایید قرار گرفت.

میرحیدری خاطر نشان کرد: در ادامه با پیگیری و تلاش های ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان فریدون شهر و نماینده حقوقی سازمان شاکی، متهم متعهد به جبران خسارت وارده و رفع تصرف این زمین و اعاده آن به حالت سابق شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف زمین خواری 500 میلیارد ریالی در فریدون شهر

کشف زمین خواری 500 میلیارد ریالی در فریدون شهر