مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 16:122022-02-26سياسي

برجستگی های مردم مازندران تقویت شود


نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر تقویت برجستگی های مردم استان گفت: حماسه مردم شیرگاه بیانگر بصیرت و تدین مردم است.

- ، آیت الله محمدباقر محدی لایینی بعدازظهر شنبه در دیدار جمعی از مردم، مسئولان و فعالان حماسه هفتم اسفند 1360 مردم شیرگاه شهرستان سوادکوه شمالی با ایشان با بیان اینکه آنجا که جای حضور مردم است، حسابش از همه جا جدا است، افزود: وقتی یک حادثه رخ می دهد و کل شهر بسیج شده و در صحنه حاضر می شوند، پیام بسیار زیادی دارد؛ همانند شهر هزار سنگر آمل که تمام شهر را مردم تبدیل به سنگر کردند و این حضور یک نمادی می شود که امام راحل نیز از آن یاد می کند.

وی با بیان اینکه درست یک ماه و یک روز بعد از واقعه آمل، مشابه همان اتفاق در شیرگاه سوادکوه رخ داد، ادامه داد: و نظیر همان حضور و حماسه مردم آمل، در یک بعد کوچک تر در اینجا اتفاق افتاد و چنانچه آیت الله جوادی آملی گفتند اگر این حادثه در هر شهر مازندران و ایران رخ می داد همین حماسه حضور مردمی نیز به دنبال داشت.

لایینی این حماسه حضور مردمی را بیانگر تراز بالای مردم در بصیرت، تدین، احساسات انقلابی، وفاداری به انقلاب دانست و گفت:، انقلاب یک انقلاب مردمی و محصول زحمات و خون مردم بوده است و مردم با اعتقاد و ایمانی که به امام داشتند وارد میدان شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برجستگی های مردم مازندران تقویت شود

برجستگی های مردم مازندران تقویت شود