مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 16:072022-02-26حوادث

96 معتاد متجاهر و خرده فروش مواد در استان سمنان دستگیر شدند


فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری 96 معتاد متجاهر و خرده فروش مواد طی روزهای پایانی سال در استان خبر داد و گفت: در این راستا یک منزل مخروبه پاتوق معتادان در شاهرود تخریب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عبدالله حسنی ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه طی ماه های پایانی سال 96 معتاد متجاهر و خرده فروش مواد در استان سمنان دستگیر شدند، ابراز داشت: این اقدام در راستای تأمین امنیت و آرامش مردم صورت گرفته است.

وی ضمن بیان اینکه فراهم کردن محیطی عاری از معتادان و موادفروشان در محلات یکی از اهدافی که پلیس استان سمنان به طور جد دنبال می کند، افزود: برای رسیدن به این هدف طرحی به نام آرامش در استان کلید زده شد و طی چندین مرحله در شهرستان های مختلف به اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه پارک ها و بوستان ها و تفرجگاه های شهرستان ها بازدید و رصد می شود، ابراز داشت: علاوه بر موارد فوق بازدید از باشگاه های بدن سازی، عطاری ها، گلخانه ها و آرایشگاه های زنانه نیز در دستور کار قرار گرفت تا در این مراکز نیز خریدوفروش مواد مخدر کاملاً رصد شود.

حسنی بابیان اینکه عدادی آلات توزین و استعمال همچنین مقادیری مواد مخدر نیز در این نظارت و بازرسی ها کشف شده است، تصریح کرد: با هماهنگی ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

96 معتاد متجاهر و خرده فروش مواد در استان سمنان دستگیر شدند

96 معتاد متجاهر و خرده فروش مواد در استان سمنان دستگیر شدند