مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 15:572022-02-26بين الملل

ایلان ماسک: فقط گیاهخواران می توانند بیایند مریخ


ماسک به تایم گفته است که در اولین مرحله استعمار مریخ مردم باید به رژیم گیاهخواری روی بیاورند اما گام بزرگ بعدی ساخت یک شهر خودکفا و بردن حیوانات و سایر موجودات زمینی به مریخ است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از دیلی میل، ایلان ماسک بر اساس مطالعات اسپیس ایکس اعلام کرد فقط گیاهخواران می توانند برای سفر به مریخ و زندگی در آنجا داوطلب شوند ماسک شرکت اسپیس ایکس را با هدف تبدیل بشر به گونه ای چند سیاره ای در سال 2002 تاسیس کرد.

این میلیاردر از جزییات یک سکونتگاه مریخی، از جمله ایده ساخت گنبدهای شیشه ای که به عنوان زیستگاه های موقتی برای انسان ها عمل می کنند تا زمانی که مریخ به نحوی برای سکونت آماده و زمینی سازی شود و همچنین استفاده از مزارع آب کشت برای تولید میوه و سبزیجات سخن گفته است.

آب کشت شیوه ی کشت گیاه بدون خاک است.

در این نوع کشت متخصصان نیازهای غذایی گیاه را اندازه گیری کرده و به جای خاک با استفاده از آبی که به گیاه داده می شود با افزودن عناصر ریزمغذی و درشت مغذی و نگه داشتن گیاه توسط مواد نگهدارنده بی اثر عملاً نیاز به خاک را منتفی می کنند.

از آنجایی که به نظر می رسد موشک مریخی استارشیپ به زودی اولین پرواز آزمایشی مداری خود را در سال جاری به انجام برساند و هدف آن سفر بدون خدمه در سال 2024 است، کارشناسان نگاهی به آنچه برای سکونت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایلان ماسک: فقط گیاهخواران می توانند بیایند مریخ

ایلان ماسک: فقط گیاهخواران می توانند بیایند مریخ