مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 15:372022-02-26دانش

راه اندازی مراکز دانشگاه پیام نور در کشورهای سوریه، لبنان و عراق


درصدد کسب مجوز برای راه اندازی مراکز دانشگاه پیام نور در کشورهای سوریه، لبنان، عراق و همچنین جذب دانشجوی خارجی در مراکز و واحدهای این دانشگاه در داخل کشور هستیم.

- به نقل از دانشگاه پیام نور ابراهیم تقی زاده در بازدید از مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان تهران گفت: دانشگاه پیام نور طی سال های گذشته به لحاظ رشد کمی و کیفی در وضعیت مطلوبی قرار گرفته است و هم اکنون نیز با قریب 400 هزار دانشجو، 370 مرکز و واحد در سراسر کشور و نزدیک به 4 هزار عضو هیأت علمی، خدمات ارزنده ای را به دانشجویان ارائه می کند.

وی افزود: دانشگاه پیام نور توانست با برقراری عدالت آموزشی در سراسر کشور امکان تحصیل را برای بسیاری از متقاضیان؛ به ویژه بانوانی که به هر دلیلی امکان حضور در دانشگاه های دیگر شهرها را نداشتند، فراهم کند.

سرپرست دانشگاه پیام نور اظهار داشت: دانشجویان دانشگاه پیام نور به لحاظ سطح علمی از وضعیت مطلوب و قابل دفاعی برخوردارند به طوری که دانش آموختگان این دانشگاه در رقابت با دیگر دانش آموختگان، سهم بزرگی از پذیرفته شدگان در مقاطع تحصیلات تکمیلی را به خود اختصاص داده اند.

تقی زاده با عنوان اینکه قریب یک سوم دانشجویان وزارت علوم در دانشگاه پیام نور تحصیل می کنند، افزود: امروز دانشگاه پیام نور مهم ترین هدف خود را بر مبنای حرکت به سم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مراکز دانشگاه پیام نور در کشورهای سوریه، لبنان و عراق

راه اندازی مراکز دانشگاه پیام نور در کشورهای سوریه، لبنان و عراق