مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 14:372022-02-26ورزشي

برترین های مسابقات پیلاتس و شطرنج بانوان در یزد معرفی شدند


مسابقات شطرنج و پیلاتس بانوان نهمین المپیاد ورزش محلات یزد با معرفی و تجلیل از نفرات برتر این دوره رقابت ها به پایان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، مهناز باغستانی مسئول برگزاری مسابقات پیلاتس بانوان نهمین المپیاد ورزش محلات با بیان این که مشارکت بانوان در این دوره رقابت ها فراتر از پیش بینی انجام شده بود، اظهار کرد: مسابقات شطرنج به مدت یک روز برگزار و نفرات برتر در دو رده سنی بالای 40 سال و زیر 40 سال مشخص شدند.

وی افزود: در بخش بالای 40 سال به ترتیب فاطمه مصطفوی نژاد، هما مسلم یزدی و طاهره دره زرشکی موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند و در رده سنی زیر 40 سال نیز سمیه هوشمند، زهره نصیرزاده و سمیرا ایزدجو نفرات اول تا سوم شدند.

زاهده قرایی، مسئول برگزاری مسابقات شطرنج بانوان نیز با بیان این که 80 شطرنج باز در این مسابقه ثبت نام و به روش سوییسی با یکدیگر رقابت کردند، گفت: این مسابقات در رده سنی آزاد برگزار شد و تمامی شرکت کنندگان در یک جدول رقابت کردند و در پایان دنیا صحت، کیانا بیک و مریم منتظری به ترتیب اول تا سوم این جدول شدند.

قرایی تصریح کرد: با توجه به این که رده های سنی مختلفی در مسابقه شرکت کردند نفرات برتر هر رده سنی نیز معرفی شدند، در رده سنی زیر 16 سال مریم سادات علوی زاده اول، شمیم صادقی دوم و بهار میرجلیلی سوم ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین های مسابقات پیلاتس و شطرنج بانوان در یزد معرفی شدند

برترین های مسابقات پیلاتس و شطرنج بانوان در یزد معرفی شدند