مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 13:572022-02-26اجتماعي

ستاد ملی کرونا کلاس های دانشگاه را حضوری کرد


ستاد ملی مقابله با کرونا در آخرین تصمیم خود در شنبه 7 اسفند اعلام کرد: کلیه مقاطع تحصیلی آموزش عالی که بدلیل بیماری کرونا، کلاس هایشان غیرحضوری برگزار می شد، - باید بصورت حضوری برگزار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازیادآور شده بود: برای از سرگیری آموزش حضوری منتظر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم در صورتی که مجوز بدهند و شرایط را برای حضور دانشجویان ایمن بدانند، انجام می شود.

وی تاکید کرده بود: دانشگاه ها برای از سرگیری آموزش حضوری، برنامه ریزی های لازم را انجام داده بودند که با توجه به شیوع ویروس کرونا و سویه اومیکرون و با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، فعلاً آموزش حضوری در آن مقیاسی که قبلاً برگزار می شد، متوقف شده است.

معاون آموزشی وزارت علوم اضافه کرده بود: برای از سرگیری آموزش حضوری منتظر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم در صورتی که مجوز بدهند و شرایط را برای حضور دانشجویان ایمن بدانند، بعد انجام می شود.

ولی امتحانات به صورت حضوری برگزار خواهد شد و بخشنامه آن نیز به دانشگاه ها ابلاغ شده است.

همچنین دکتر ابوالفضل باقری فرد معاون آموزشی وزارت بهداشت در بهمن ماه در ابلاغی به دانشگاه های علوم پزشکی اعلام کرده بود: به پیوست نامه شماره 179043 تاریخ 26 دی ماه 1400 وزیر کشور در خصوص مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و ابلاغ ریاست جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد ملی کرونا کلاس های دانشگاه را حضوری کرد

ستاد ملی کرونا کلاس های دانشگاه را حضوری کرد