مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 13:322022-02-26اجتماعي

بی توجهی اصناف همدان به مصوبات ستاد کرونا پذیرفتنی نیست


استاندار همدان با بیان اینکه بی توجهی صنوف به مصوبات ستاد کرونا و مخاطره انداختن سلامت مردم، قابل پذیرش نیست، گفت: اتاق اصناف همدان نسبت به ابلاغ مصوبات و بررسی اجرای آنها دقت کنند.

- به گزارش، گفت: غیر حضوری شدن مدارس در افت تحصیلی دانش آموزان تأثیر داشته است بدین ترتیب، با توجه به تغییر رنگ بندی استان مدارس و دانشگاه ها در مناطق نارنجی کرونایی باز و آموزش حضوری است.

وی ادامه داد: همچنین آموزش در سه شهرستان دارای وضعیت قرمز کرونایی شامل رزن، درگزین و فامنین به جز مقطع ابتدایی در مناطق شهری در سایر مقاطع آموزش حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی صورت می گیرد.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: روند آموزش در مدارس استان به جز مقطع ابتدایی در مناطق شهری به صورت حضوری برگزار می شود.

قاسمی فرزاد با تاکید بر اینکه مرکز خوابگاهی شبانه روزی در مناطق زرد با 70 درصد، نارنجی با 50 درصد و در مناطق با وضعیت قرمز کرونایی با 30 درصد ظرفیت باید فعال شود، اظهار کرد: شرط حضور معلمان، دبیران و کارکنان در مدارس، تزریق سه دز واکسن کرونا است و دانش آموزان نیز باید نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

این مسئول در ادامه صحبت های خود خاطرنشان کرد: فعالیت های فرهنگی، ورزشی و عمومی در سه شهرستان با رنگ بندی قرمز رزن، فامنین و درگزین با 30 درصد ظرفیت و باقی شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی اصناف همدان به مصوبات ستاد کرونا پذیرفتنی نیست

بی توجهی اصناف همدان به مصوبات ستاد کرونا پذیرفتنی نیست