مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 13:322022-02-26ورزشي

وزاری راه و شهرسازی، نیرو و ورزش و جوانان همراه رییس جمهور به گلستان سفر کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، هاشمی، فرماندار آق قلا در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به سفر قریب الوقوع رییس جمهور به استان گلستان، - فرماندار آق قلا گفت: در مکاتبه با استاندار گلستان درخواست کردیم از نهاد ریاست جمهوری درخواست کند تا در سفر آتی رییس جمهور به این استان وزرای راه و شهرسازی، نیرو و ورزش و جوانان به این استان سفر کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، هاشمی، فرماندار آق قلا در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به سفر قریب الوقوع رییس جمهور به استان گلستان، گفت: چهاربانده کردن مسیر آق قلا به بندر ترکمن و حل مشکلات سد وشمگیر از مهمترین دغدغه های مردم آق قلا است.

هاشمی بیان کرد: تلاش داریم با سند تدوین شده در استانداری گلستان همگام شویم و در این راستا مدیران ادارات و نهاد های آق قلا باید برنامه ها و پروژه های عملیاتی خود را در قالب سند توسعه ای تدوین کنند.

فرماندار آق قلا به موقعیت مناسب این شهرستان با مراکز اقتصادی و ترانزیتی استان اشاره کرد و گفت: آق قلا در مسیر بین المللی ترانزیت و همجوار با کشور های آسیای میانه است و همین مساله می تواند در توسعه این شهرستان اثرگذار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزاری راه و شهرسازی، نیرو و ورزش و جوانان همراه رییس جمهور به گلستان سفر کنند

وزاری راه و شهرسازی، نیرو و ورزش و جوانان همراه رییس جمهور به گلستان سفر کنند