مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 12:172022-02-26اقتصادي

فشار روزافزون کمبود نقدینگی بر تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی/خطر تعطیلی خطوط تولید


دبیر انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی با بیان اینکه در حال نزدیک شدن به روزهای پایانی سال هستیم و فشار کمبود نقدینگی بر تولیدکنندگان روزافزون شده است، - از وزارت بهداشت، سازمانهای بیمه گر و دیگر دستگاه های مسوول خواست که پیش از پایان سال در این خصوص اقدامی عاجل صورت گیرد.

مریم قاسمی - دبیر انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی در گفتگو با ایسنا، اظهار داشت: صنعت تجهیزات پزشکی گرفتار مشکلات و معضلات زیادی است که برخی از آن ها، نفس تولیدکنندگان را به شماره انداخته است.

یکی از دغدغه های ما بحث مطالباتی است که از وزارت بهداشت، سازمان های بیمه گر و سایر دستگاه های دولتی داریم و بارها و بارها راجع به آن هشدار داده ایم و گوش شنوایی برای آن پیدا نکرده ایم.

وی افزود: موضوع اساسی آن است که در حال نزدیک شدن به روزهای پایانی سال هستیم و فشار کمبود نقدینگی روزافزون شده است و با وجود آنکه امسال، سال مانع زدایی از تولید نامگذاری شده بود ولی متاسفانه از این موضوع که واقعا برای فعالان اقتصادی حوزه تجهیزات پزشکی سرنوشت ساز است، گره گشایی خاصی صورت نگرفت.

اگر هم توجه و عنایتی به حل این معضل شد، راهکارهایی موقت و تسکینی برای آن ارائه شد و سپس همه چیز بر مدار قبلی خود یعنی تاخیر پشت تاخیر بازگشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فشار روزافزون کمبود نقدینگی بر تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی/خطر تعطیلی خطوط تولید

فشار روزافزون کمبود نقدینگی بر تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی/خطر تعطیلی خطوط تولید