مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 11:022022-02-26فرهنگي

14 اثر نمایشی به مرحله نهایی ششمین جشنواره تئاتر کوتاه خراسان شمالی راه یافت


معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: 14 اثر نمایشی به مرحله نهایی ششمین جشنواره تئاتر کوتاه این استان در شهرستان های گرمه و جاجرم راه یافت.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: 14 اثر نمایشی به مرحله نهایی ششمین جشنواره تئاتر کوتاه این استان در شهرستان های گرمه و جاجرم راه یافت.

ابوالحسن حیدری با اشاره به اینکه آثار در دو بخش صحنه ای و خیابانی انتخاب شده اند، افزود: در بخش صحنه ای نمایش های قلاده ای برای یک سگ مرده به کارگردانی مسعود کریمی فضلی، رنجش به کارگردانی هادی اسدی، مسلخ به کارگردانی علی سعادتی، لبخند بزن تا تمام شود به کارگردانی سهیل سعادتی فر، عطار دیوانه به کارگردانی رامتین گرمه ای و هرم به کارگردانی امیر رضا فدایی از بجنورد انخاب شده اند.

رییس ستاد اجرایی ششمین جشنواره تئاتر کوتاه خراسان شمالی، همچنین نمایش های پتوس به کارگردانی رضا رضایی از جاجرم، دعوت به کارگردانی مخدره شفیعی راد و شروع پایان است به کارگردانی آرین حقانی از اسفراین، آینه های آلوده به کارگردانی محمد صادق بابایی و عروسک جنگی به کارگردانی مرتضی شریفی و اعظم طالبی از گرمه را از دیگر نمایش های بخش صحنه ای اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 اثر نمایشی به مرحله نهایی ششمین جشنواره تئاتر کوتاه خراسان شمالی راه یافت

14 اثر نمایشی به مرحله نهایی ششمین جشنواره تئاتر کوتاه خراسان شمالی راه یافت