مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 10:472022-02-26سياسي

غیر قابل اعتماد بودن در ذات آمریکاست/ با تکیه بر قدرت و حکمت می توان پیروز شد


سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار فارس از قزوین با اشاره به ریشه ها و دلایل شکل گیری حوادث اخیر در اوکراین، اظهار کرد: ما در ادبیات دینی و انقلابی آموختیم که در نیت، فعل و عمل، باید سالم و قاطع و صادق باشیم چرا که بدون قدرت مجبور به تسلیم هستیم و با قدرت و بدون حکمت باید هزینه بدهیم اما با قدرت و حکمت پیروز خواهیم بود.

سردار رفیعی آتانی با تبیین شمایل قدرت و ثروت بدون حکمت و اتصال آن به امر الهی، گفت: مصداق قدرت بدون حکمت، آمریکا است که روز به روز بیشتر به سوی زوال حرکت می کند و نمونه ثروت بدون ایمان نیز عربستان سعودی است که طبل رسوایی حمایت از داعش و قضایایی مانند سلاخی خاشقچی و جنایات صورت گرفته در یمن، نتیجه اعمال آن می شود.

وی تصریح کرد: منشأ قدرت ما از حکمت رهبر عزیزمان امام خامنه ای سرچشمه می گیرد که با تکیه بر مولفه های قدرت، امید و تدبیر، ایران اسلامی را هدایت می کنند و از موانع پیش رو عبور می دهند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان با بیان اینکه ملت ایران با اتصال به ایمان، استقامت، خردمندی، شکیبایی و لبیک به ندای رهبری پیروز میدان هستند، گفت: انعکاس پیروزی های ملت ایران در حقایقی است که از قرآن الهام می گیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غیر قابل اعتماد بودن در ذات آمریکاست/ با تکیه بر قدرت و حکمت می توان پیروز شد

غیر قابل اعتماد بودن در ذات آمریکاست/ با تکیه بر قدرت و حکمت می توان پیروز شد