مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 08:422022-02-26فرهنگي

جدال بین یک نویسنده و بازیگر قلابی/ بالاخره «دراماتورژ» کیست؟


محمد نژاد کارگردان «دراماتورژ» با اشاره به فضای طنزی که در نمایش جریان دارد این اثری را کشمکش و تقابل بین 2 فرد دروغگو دانست.

- محمد نژاد کارگردان دراماتورژ با اشاره به فضای طنزی که در نمایش جریان دارد این اثری را کشمکش و تقابل بین 2 فرد دروغگو دانست.

محمد نژاد که نمایش دراماتورژ را در تماشاخانه انتظامی خانه هنرمندان روی صحنه دارد درباره اجرای این اثر نمایشی به خبرنگار مهر گفت: این نمایش پیش از این برای اجرا در جشنواره تئاتر دانشگاهی و تئاتر هامون آماده اجرا شده بود ولی نمایش دیگرم اختلال در این 2 جشنواره پذیرفته شد و به صحنه رفت.

نمایش دراماتورژ تنها 2 کاراکتر مرد و زن دارد و مضمونی در ارتباط با دروغ و ظاهرسازی را به تصویر می کشد و اینکه افراد روشنفکر و دست به قلم در یک خفقان قرار دارند و برعکس آدم های غیرمتخصص جای آن ها را می گیرند و مشغول کار کردن در فضای جامعه هستند.

وی درباره داستان نمایش توضیح داد: در این نمایش کاراکتر زن، نمایشنامه ای به نام مختلف الاضلاع نوشته و برای کاراکتر مرد نمایش به دنبال یک بازیگر می گردد.

مردی وارد داستان می شود و در این میان کشمکش ها و دروغ هایی بین این 2 رد و بدل می شود و در ادامه متوجه می شویم نویسنده اصلی این متن، مرد است و همینطور که داستان جلو می رود دروغ های دیگری برملا می شود به شکلی که م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدال بین یک نویسنده و بازیگر قلابی/ بالاخره «دراماتورژ» کیست؟

جدال بین یک نویسنده و بازیگر قلابی/ بالاخره «دراماتورژ» کیست؟