مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 23:122022-02-25سياسي

به حمایت از تلاش های سوریه برای مقابله با تهدیدات تروریستی ادامه می دهیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مجید تخت روانچی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل، در نشست امروز (جمعه) شورای امنیت در مورد وضعیت تحولات سیاسی و بشردوستانه در سوریه، - سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: به حمایت از تلاش های سوریه برای مقابله با تهدیدات تروریستی و حفظ وحدت و تمامیت ارضی این کشور ادامه می دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مجید تخت روانچی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل، در نشست امروز (جمعه) شورای امنیت در مورد وضعیت تحولات سیاسی و بشردوستانه در سوریه، با اشاره به نقض مکرر حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه توسط رژیم صهیونیستی گفت: حملات اخیر رژیم اسراییل در سوریه که غیرنظامیان و زیرساخت های غیرنظامی را هدف قرار داد، نقض آشکار قوانین بین المللی بشردوستانه است.

ما از شورای امنیت می خواهیم که این رژیم را در قبال این گونه اقدامات تجاوزکارانه و فعالیت های شرورانه و همچنین تهدیدات آشکارش برای استفاده از زور علیه سایر کشور های منطقه که صلح و امنیت منطقه را به خطر می اندازد، پاسخگو کند.

نماینده دائم کشورمان افزود: مردم سوریه همچنان با چالش های متعددی روبرو هستند و مقابله با آن ها مستلزم کار سخت در بخش های مختلف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به حمایت از تلاش های سوریه برای مقابله با تهدیدات تروریستی ادامه می دهیم

به حمایت از تلاش های سوریه برای مقابله با تهدیدات تروریستی ادامه می دهیم