مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 22:272022-02-25بين الملل

روانچی: حضور غیرقانونی نیروهای خارجی در مناطقی از سوریه باید فورا پایان یابد


سفیر و نماینده دائم کشورمان در سازمان ملل، در نشست روز جمعه شورای امنیت در مورد وضعیت تحولات سیاسی و بشردوستانه در سوریه، با اشاره به نقض مکرر حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه توسط رژیم صهیونیستی گفت: - سفیر و نماینده دائم کشورمان در سازمان ملل، در نشست روز جمعه شورای امنیت در مورد وضعیت تحولات سیاسی و بشردوستانه در سوریه، با اشاره به نقض مکرر حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه توسط رژیم صهیونیستی گفت: حملات اخیر رژیم اسراییل در سوریه که غیرنظامیان و زیرساخت های غیرنظامی را هدف قرار داد، نقض آشکار قوانین بین المللی بشردوستانه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید تخت روانچی افزود: ما از شورای امنیت می خواهیم که این رژیم را در قبال این گونه اقدامات تجاوزکارانه و فعالیت های شرورانه و همچنین تهدیدات آشکارش برای استفاده از زور علیه سایر کشورهای منطقه که صلح و امنیت منطقه را به خطر می اندازد، پاسخگو کند.

نماینده دائم کشورمان گفت مردم سوریه همچنان با چالش های متعددی روبرو هستند و مقابله با آنها مستلزم کار سخت در بخش های مختلف است.

هیچ چیز مهمتر یا فوری تر از پایان دادن به اقدامات قهری یکجانبه نیست که به مردم سوریه آسیب رسانده است تا جایی که آنها از حقوق اولیه انسانی خود از جمله حق دارو، مراقبت های بهداشتی، غذا، آب، برق و ارتباطات محروم شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روانچی: حضور غیرقانونی نیروهای خارجی در مناطقی از سوریه باید فورا پایان یابد

روانچی: حضور غیرقانونی نیروهای خارجی در مناطقی از سوریه باید فورا پایان یابد