مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 19:572022-02-25سياسي

امور تربیتی، پرچمدار گفتمان انقلاب اسلامی برای تربیت دانش آموزان در تراز انقلاب است


مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: امور تربیتی، پرچمدار گفتمان انقلاب اسلامی برای رسیدن به جامعه طیبه وتربیت دینی دانش آموزان در تراز انقلاب اسلامی است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، حسنعلی عزت خواه با تبریک سالروز تأسیس امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی وگرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر بنیانگذاران نهاد مقدس امور تربیتی اظهار داشت: پاسداری از ارزش های اسلامی و دستاورد های انقلاب، ، توجّه جدی به نقش معلمان در فعالیت های تربیتی و توجه به نقش دانش آموزان در فعالیت های فرهنگی  و تربیتی از جمله اهداف  تاسیس امور تربیتی بوده است.

وی با بیان اینکه  هرساله8 الی 14 اسفندماه به عنوان هفته تربیت اسلامی و روز هشتم اسفندماه نیز به صورت مشخص به نام  روز امور تربیتی نامگذاری شده است گفت: هفته تربیت اسلامی و روز امور تربیتی فرصتی است برای تقدیر از همه فعالان عرصه تربیت در آموزش و پرورش که به صورت گمنام در این عرصه تلاش می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد افزود: حراست از مرز های اعتقادی، حفظ دستاورد ها و تبیین ارزش های انقلاب در مدارس بخشی از  اهداف امور تربیتی در مدارس است که اعلام می کنم ما به عنوان سربازان خط مقدم آموزش و پرورش برای مقابله با هجمه های سنگین دشمن در اجرای سیاست های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امور تربیتی، پرچمدار گفتمان انقلاب اسلامی برای تربیت دانش آموزان در تراز انقلاب است

امور تربیتی، پرچمدار گفتمان انقلاب اسلامی برای تربیت دانش آموزان در تراز انقلاب است