مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 16:272022-02-25سياسي

ادعای شکست ناپذیری اسراییل رویایی باطل است


امام جمعه شهرستان سنقر و کلیایی با اشاره به اینکه امنیت رژیم صهیونیستی امروز به خطر افتاده است، گفت: ادعای شکست ناپذیری اسراییل رویایی باطل است.

- ، آیت الله اکبری ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع شهر سنقر و کلیایی برگزار شد، اظهار کرد: سال ها شاهد تبلیغات سنگین اسراییل برای نشان دادن توانایی خود بودیم اما در طی جنگ های پیاپی شکست های سنگین در مدت زمان کوتاه را شاهد بودیم.

وی افزود: امروز می بینیم که مسائل امنیتی و دفاعی اسراییل به حدی ضعیف شده است که توسط شاگردان تربیت شده این مرز و بوم به راحتی مورد مورد هدف قرار گرفته و هیچ غلطی نمی تواند بکند.

امام جمعه شهرستان سنقر و کلیایی با اشاره به اینکه ادعای شکست ناپذیری اسراییل یک رؤیای باطل است، تصریح کرد: در دنیای امروز می بینیم که دشمن های بزرگی همچون آمریکا به فکر قاسم سلیمانی ها و رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند چرا که می دانند در صورت یافتن کمترین زمانی می توانند بساط ظالم، استکبار و جنایات را در عالم جمع کنند.

اکبری ادامه داد: در برنامه دژخیمان کسی که خاصیتی نداشته باشد مورد توجه قرار نخواهد گرفت اما زمانی که کشوری برنامه ریزی و قدرت و نقشه برای ظلم ستیزی و عدالت طلبی داشته باشد مرکز توجه قرار می گیرد مانند امامان معصوم که در طول تاریخ توسط دشمنان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای شکست ناپذیری اسراییل رویایی باطل است

ادعای شکست ناپذیری اسراییل رویایی باطل است