مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 15:072022-02-25سياسي

حراست از ارزش پول ملی مانند حراست از سرزمین است


حراست از ارزش پول ملی مانند حراست از سرزمین است و امروز هم هر حرکتی می شود باید دقت کنیم مبادا اقدامی شود که به پول ملی ضربه بخورد.

- ایسنا/اصفهان رییس سازمان انرژی گفت: حراست از ارزش پول ملی مانند حراست از سرزمین است و امروز هم هر حرکتی می شود باید دقت کنیم مبادا اقدامی شود که به پول ملی ضربه بخورد.

محمد اسلامی، شامگاه (پنج شنبه، 5 اسفند) در نهمین یادواره 210 شهید هیئت بنی فاطمه (س) اصفهان، اظهار کرد: برق هسته ای به عنوان پایدارترین و با کیفیت ترین برق از بخش های مغفول مانده و جریانی پایدار و تجدیدپذیر است و لازم است کشور در راستای برنامه های توسعه ای و برون رفت از مشکلات برق آبی و سوخت مازوت که موجب آلودگی است، از این انرژی پاک استفاده کند.

وی ادامه داد: در همین راستا هدف گذاری کمی در تولید برق هسته ای در راستای عمل به دستورات رهبر معظم انقلاب که در تبریز بر توجه به برق هسته ای تاکید کردند، صورت گرفته و با بهره گیری از ظرفیت های ملی تحقق آن دنبال خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس سازمان انرژی اتمی گفت: با وجود مشکلات و سختی ها ولی مردم با بصیرت این انقلاب را به این جایگاه رساندند و این جایگاه وقتی به انقلاب از بیرون نگریسته، بیشتر ملموس می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حراست از ارزش پول ملی مانند حراست از سرزمین است

حراست از ارزش پول ملی مانند حراست از سرزمین است