مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 14:272022-02-25سياسي

برخی رسوم و سنت ها نیازمند بازنگری است


برخی رسوم و سنت ها نیازمند بازنگری است و باید به جای هزینه برای چنین برنامه های نسبت به تربیت کودکان و نوجوانان اقدام شود.

- ، حجت الاسلام والمسلمین حبیب پهلوزاده در خطبه های این هفته شهر اهرم اظهار داشت: تقوا و توحید محوری تنها برای مسجد و اماکن مقدس نیست، تقوا و پرهیزکاری، تنها برای امور شخصی و فردی نیست بلکه تقوای شخصی و ساختن افراد و تربیت آنها چه در خانواده و چه در مراکز تربیتی مثل مدارس و حوزه ها و دانشگاه ها؛ همه و همه مقدمه تربیت اجتماعی و تربیت سیاسی است.

امام جمعه اهرم بیان کرد: جامعه ای که بر محور تربیت توحیدی باشد چه در امور شخصی و چه اجتماعی، آن جامعه در همه زمینه ها به عدالت نزدیک خواهد شد.

وی با گرامیداشت هشتم اسفند آغاز هفته تربیت اسلامی اظهار داشت: تربیت در همه ابعاد آن اگر توحید محور و خداپسندانه باشد، جامعه ای امیدوار خواهد بود و تن به ذلت نخواهد داد و در مقابل تمام مستکبران عالم خواهد ایستاد و به شهادت در این مسیر افتخار می کند.

پهلوزاده بیان کرد: مسئولین نسبت به تربیت بر مبنای قرآن اهتمام لازم داشته باشند چرا که آینده انقلاب و کشور با تربیت توحید محوری آباد خواهد شد.

وی افزود: کشورهایی که در روش های آموزشی پیشرفته هستند اما در پرورش و تربیت انسان ها موفق نباشند، جامعه بشری را به انحطاط خواهند کشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی رسوم و سنت ها نیازمند بازنگری است

برخی رسوم و سنت ها نیازمند بازنگری است