مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 13:372022-02-25سياسي

مدرسه 24 کلاسه در روستای شرف آباد کرمان ساخته می شود


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از آغاز ساخت مدرسه 24 کلاسه در روستای شرف آباد کرمان در هفته تربیت اسلامی خبر داد.

- رضا رضایی پیش از نماز جمعه شهر کرمان به مناسبت سالروز تأسیس امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر بیان کرد: نهاد امور تربیتی یکی از مهمترین نهاد های آموزش و پرورش می باشد که با تدبیر این شهیدان بزرگوار در راستای تربیت نسلی، متعهد، کار آمد و در تراز جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت.

وی با بیان اینکه نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران در سال 1358 گرفتار دو مسأله عمده و اساسی وجود فرهنگ غربی و گروه های معاند سیاسی جهت تاثیر گذاری بر نسل جوان و نوجوان بود گفت: نهاد امور تربیتی در راستای آشنایی مردم به ویژه نسل نوجوان و جوان با ارزش ها و آرمان های انقلاب و شناسایی فرهنگ انقلاب تشکیل شد.

رضایی اظهار داشت: امام خمینی (ره) در ابتدای انقلاب اسلامی مکرراً بر تربیت صحیح دانش آموزان، متناسب با ارزش های اسلامی تاکید می کرد که این مهم خود مهر تاییدی بر لزوم و اهمیت تشکیل نهاد امور تربیتی است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اهمیت و نقش آفرینی نهاد امور تربیتی در عرصه های مختلف بیان کرد: خوشبختانه این نهاد مقدس به خوبی در تمامی ادارات آموزش و پرورش و مدارس شکل گرفت و نقش آن در ترب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه 24 کلاسه در روستای شرف آباد کرمان ساخته می شود

مدرسه 24 کلاسه در روستای شرف آباد کرمان ساخته می شود