مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 11:022022-02-25اقتصادي

سد کرخه آبی برای تامین نیاز شلتوک کاری ندارد


با توجه به ظرفیت قانونی ایجاد شده توسط مجلس در حوزه ممنوعیت کشت برنج، دستگاه هایی که اقدامی در جهت ممنوعیت شلتوک کاری غرب خوزستان انجام ندهند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، کاهش میزان بارندگی پدیده ای طبیعی است که بسته به شرایط آب هوایی در کشورهای مختلف رخ می دهد، آنچه که بیش از مسئله کاهش بارندگی اهمیت دارد، موضوع مواجه با کاهش بارندگی ها و به دنبال آن مسئله کمبود آب است.

برای مثال به دنبال تشدید مسئله کمبود آب در کشور مصر، پارلمان این کشور قانون جدیدی برای جلوگیری از کشت محصولات آب بر نظیر برنج تنظیم کرد.

به موجب این قانون، کشت برنج تنها در مناطقی انجام می شود که مصوبه وزارت منابع آب و آبیاری با مشورت وزارت زراعت و احیای اراضی این کشور برای آن ها صادر شده باشد.

قانون جدید پارلمان مصر تاکید می کند، افرادی که در زمین های غیرمجاز اقدام به کشت غیرقانونی برنج می کنند، با جریمه های 190 تا 640 دلاری آمریکا به ازای هر 4200 متر مربع کشت غیرقانونی مواجه خواهند شد.

*ممنوعیت کشت برنج در پاکستان، هند و مصر مسئله ممنوعیت کشت های آب بر که تناسبی با شرایط آب یک منطقه ندارند فقط منوط به مصر نیست و کشورهای هند و پاکستان به عنوان دو قطب بزرگ تولید و صادرات برنج از این ممنوعیت ها استفاده می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سد کرخه آبی برای تامین نیاز شلتوک کاری ندارد

سد کرخه آبی برای تامین نیاز شلتوک کاری ندارد