مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 19:172022-02-24سياسي

اختتامیه اجلاس سراسری نماز دانش آموزی در تبریز برگزار شد


اختتامیه سی امین اجلاس سراسری نماز در بخش دانش آموزی با هدف تعمیق پیوند نماز با خانه، مدرسه و مسجد با حضور وزیر آموزش و پرورش در تبریز برگزار شد.

- ، وزیر آموزش و پرورش روز پنجشنبه در آیین اختتامیه اجلاس سراسری نماز دانش آموزی در تبریز با بیان اینکه دشمنان درصدد حذف نماز هستند و هجمه زیادی بر علیه این آیین عبادی وجود دارد، گفت: البته اقداماتی هم در حوزه نماز انجام شده است اما باید تلاش بیشتری شود.

یوسف نوری خاطرنشان کرد: در زیست بوم جدید که عصر تسلط شبکه های اجتماعی و فضای مجازی است ما باید متربی را شناخته و ضمن احصاء نیازهای وی بر اساس نیاز متربی برنامه ریزی کنیم تا پس نزند.

وزیر آموزش و پرورش نماز را پرچم اسلام دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب در دهه 70 نسبت به شبیخون فرهنگی هشدار داده و فرمودند که نماز خوب در سایه حکمرانی خوب عملی می شود.

نوری با بیان اینکه برنامه های کلیشه ای در مورد نماز نه تنها نتیجه مثبتی نمی دهد بلکه دانش آموزان و جوانان آن را پس می زنند بر مردمی کردن نماز و استفاده از ظرفیت خیران و مشارکت حلقه های میانی در امر نماز تاکید کرد.

رییس ستاد اقامه نماز کشور هم در ارتباط تصویری با این اجلاس اظهار کرد: نماز عبادتی است که نیاز به فریاد زدن دارد و این اجلاس های نماز فریاد علمی و هنری نماز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه اجلاس سراسری نماز دانش آموزی در تبریز برگزار شد

اختتامیه اجلاس سراسری نماز دانش آموزی در تبریز برگزار شد