مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 17:572022-02-24ورزشي

مربیان برتر فوتبال فارس سفیران محیط زیست شدند/نقش «یوز ایرانی»


مربیان برتر فوتبال فارس به جمع سفیران فرهنگی محیط زیست پیوستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید ظهرابی بعد از ظهر پنجشنبه در مراسمی که هم زمان با کل کشور برگزار شد ازمربیان برتر فوتبال به عنوان سفیران فرهنگی محیط زیست تقدیر کرد.

وی با تاکید بر اینکه نماد یوز پلنگ ایرانی که روی پیراهن تیم ملی فوتبال حک شده است، نباید کمرنگ شود، گفت: از فدراسیون فوتبال ایران می خواهیم این نماد را روی پیراهن تیم ملی پررنگ تر کنند چرا که در دنیا بازیکنان تیم ایران را به نام یوزهای ایرانی می شناسند.

ظهرابی افزود: علاوه بر افتخار داشتن چنین گونه ارزشمندی در ایران به این لقب برای فوتبالیست های کشورمان نیز باید افتخار کنیم.

وی با اشاره به اینکه نسل یوز ایرانی در حال انقراض بود، که با چنین حرکت ارزشمندی موجب جلب توجه اذهان عمومی در دنیا شدیم گفت: این گونه در دنیا بسیار ارزشمند است و زمانی هم که روی پیراهن تیم ملی حک شد مردم با این گونه با ارزش بیشتر آشنا شدند و برای حفظ آن مشارکت کردند.

ظهرابی تاکید کرد: برای نجات گونه یوز ایرانی همه باید کمک کنند تا نه تنها نگذاریم این گونه منقرض شود بلکه بکوشیم تا تکثیر شود که با همکاری مردم به ویژه ورزشکاران می توان برای جلوگیری از انقراض این نسل گرانبها در محیط زیست اقدامات ارزشمندی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مربیان برتر فوتبال فارس سفیران محیط زیست شدند/نقش «یوز ایرانی»

مربیان برتر فوتبال فارس سفیران محیط زیست شدند/نقش «یوز ایرانی»