مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 17:222022-02-24اجتماعي

برگزاری جشن نیکوکاری از 12 تا 18 اسفند ماه در ایلام


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: جشن نیکوکاری امسال با شعار عیدی برای همه از تاریخ 12 تا 18 اسفندماه در این استان برگزار می شود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، ظهر امروز رضا طاهری مدیرکل امداد استان ایلام در نشست هماهنگی برگزاری هفته احسان و نیکوکاری گفت: جشن نیکوکاری امسال با شعار عیدی برای همه از تاریخ  12 تا 18 اسفندماه در این استان برگزار می شود که روز 12 اسفند پایگاه های اصلی در مناطق و معابر شهری، 13 اسفند در مکان های برگزاری نماز جمعه و 14 اسفند نیز در سطح مدارس استان برگزار می شود و بر اساس تمهیدات اندیشیده شده هر میزان کمکی که از طریق مدارس جمع آوری می شود در بین دانش آموزان نیازمند همان مدارس توزیع می شود.

  وی با عنوان اینکه با توجه به شرایط کرونا و تعطیلی مدارس این جشن در مدارس احتمالا بصورت مجازی برگزار شود تصریح کرد: از مدیریت آموزش و پرورش انتظار داریم از طریق سامانه شاد زمینه مشارکت دانش آموزان و خانواده های آنها در جشن نیکوکاری و کمک به دانش آموزان نیازمند فراهم شود.

  مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: با توجه به شرایط اقتصادی جامعه و بیماری کرونا و ضرورت کاستن از تبعات این مشکلات، تلاش می شود تهیه اقلام ضروری مورد نیاز خانواده ها از جمله سبدهای معیشتی، لوازم تحصیلی،ماسک و مواد ضدعفونی کننده با مشارکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن نیکوکاری از 12 تا 18 اسفند ماه در ایلام

برگزاری جشن نیکوکاری از 12 تا 18 اسفند ماه در ایلام