مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 15:122022-02-24سياسي

تقویت فرهنگ انتظار از مظاهر توحید و مهدویت است


نماینده ولی فقیه در مازندران تقویت فرهنگ انتظار فرج و بالابردن امید مردم به آینده را از مظاهر کارهای توحیدی و مهدویت دانست.

- ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی ظهر پنجشنبه در جلسه شورای مهدویت با بیان اینکه دیار علویان باید برای حضرت مهدی (عج) سنگ تمام بگذارد و در تمام زمینه ها خود را نشان دهد، بعثت پیامبر (ص) و نیمه شعبان را گرامی داشت و افزود: انجام کارها در حوزه مهدویت توحیدی است و باید فرهنگ مهدویت را بسط و گسترش دهیم.

وی افزود: اشباع کردن روح و روان جامعه در بعد انتظار و بالابردن امید مردم به آینده و تقویت انتظار فرج از مظاهر کارهای توحید ناب و ضد شرک است.

وی با تاکید براینکه هرگامی درتقویت دین برداریم، تقویت جریان مهدوی محسوب می شود، گفت: ترویج نماز، حجاب، انفاق و غیره در راستای دین و ارزش های دینی نوعی حقیقت جریان مهدوی به شمار می رود.

آیت الله محمدی لایینی تصریح کرد: عاشورا، محرم، برنامه های عزاداری امام حسین (ع) زمینه ساز برای فراگیری دین و تقویت جریان مهدوی است و از سوی دیگر هرنوع فعالیت ضددینی نیز جریان ضدمهدوی است و باید با آن برخورد شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر مقابله با فعالیت ضدارزش های دینی و با اشاره به توهین به فرهنگ نماز در یکی از فیلم های فجر، آن را ضد مهدویت دانست و گفت: باید همه فریادگر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت فرهنگ انتظار از مظاهر توحید و مهدویت است

تقویت فرهنگ انتظار از مظاهر توحید و مهدویت است