مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 13:572022-02-24بين الملل

دلیل تأخیر پرواز تهران-مسکو/ پروازها فعلا برقرار است


رییس سازمان هواپیمایی اعلام کرد به دلیل اینکه مسیر پروازی تهران-مسکو از سوی روسها پرواز ممنوع اعلام شده، پرواز امروز شرکت هواپیمایی ماهان با تأخیر انجام شد.

- رییس سازمان هواپیمایی اعلام کرد به دلیل اینکه مسیر پروازی تهران-مسکو از سوی روسها پرواز ممنوع اعلام شده، پرواز امروز شرکت هواپیمایی ماهان با تأخیر انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی حمله هوایی روسیه به اوکراین، امروز تصاویری در فضای مجازی منتشر شد که مسافران شرکت هواپیمایی ماهاننسبت به تأخیر پروازشان به مقصد مسکو گلایه داشتند و مسافران چندین ساعت در کابین هواپیما منتظر انجام این پرواز بوده اند.

محمد محمدی بخش، رییس سازمان هواپیمایی درباره دلیل تأخیر این پرواز به ایسنا گفت: شرکت هواپیمایی ماهان امروز در حالی که آماده پرواز به مسکو بود متوجه شد که روسیه مسیر پروازی خود را منطقه پرواز ممنوع اعلام کرده و به همین دلیل پرواز این شرکت هواپیمایی به مقصد مسکو با تأخیر مواجه شد.

وی افزود: پرواز تهران-مسکو همواره از مسیر هوایی رشت، آذربایجان، گرجستان، جنوب روسیه به مقصد مسکو تعریف شده بود که به دلیل ممنوعیت اعلام شده از سوی روسیه مجبور شدیم مسیر پروازی را از روی دریای خزر تغییر دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل تأخیر پرواز تهران-مسکو/ پروازها فعلا برقرار است

دلیل تأخیر پرواز تهران-مسکو/ پروازها فعلا برقرار است