مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 11:172022-02-24اقتصادي

بازگشایی کشتارگاه دام فیروزآباد تا پایان اسفندماه


کشتارگاه دام فیروزآباد که به دلیل مشکلات بهداشتی بسته شده بود، تا 20روز دیگر با بهسازی، تعمیر و مرمت آن آماده بهره برداری می شود.

- حسین آرگیو در گفت و گو با خبرنگار فارس در فیروزآباد علت تعطیلی کشتارگاه دام این شهرستان را مشکلات بهداشتی عنوان کرد و اظهار داشت: ما برای ارائه خدمات شایسته، مطلوب و مناسب تر اقدام به تعطیلی این کشتارگاه دام کردیم و کارگران تعمیرات فضای داخلی و محوطه کشتارگاه را شروع کرده اند.

وی افزود: با توجه به قدیمی و سنتی بودن این کشتارگاه تمام تلاش خود را به کار گرفتیم و فراخوانی دادیم تا سرمایه گذاران وارد عمل بشوند و با کمک هم بتوانیم کشتارگاهی مجهز و صنعتی در شهرستان فیروزآباد راه اندازی کنیم اما متاسفانه هیچ استقبالی دراین زمینه صورت نگرفت.

فرماندار فیروزآباد اظهار کرد: هر سرمایه گذاری که بتواند در زمینه دام و فرآورده های دامی و گوشتی سرمایه گذاری کند ما زمین و تسهیلات را در اختیار او قرار خواهیم داد تا بتوانیم یک کشتارگاه مجهز و صنعتی در شهرستان فیروزآباد راه اندازی کنیم.

آرگیو عنوان کرد: کار تعمیرات جزیی ساختمان فعلی این کشتارگاه در حال انجام شدن است و احتمالا طی 20روز آینده به اتمام می رسد و آماده بهره برداری خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی کشتارگاه دام فیروزآباد تا پایان اسفندماه

بازگشایی کشتارگاه دام فیروزآباد تا پایان اسفندماه