مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 08:522022-02-24اقتصادي

ورود دادستانی به موضوع کمربندی شیراز/همه چیز به امضای تفاهم نامه وابسته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، کمربندی شیراز  45 کیلومتر است که 18 کیلومتر از بخش جنوبی آن اکنون در محدوده شهری قرار دارد و مانند یک خیابان درون شهری توسط شهروندان مورد استفاده قرار می گیرد.

آمارها می گوید 65 تا 70 درصد اتفاقات جاده ای در این 18 کیلومتر رخ می دهد و جامعه ماهانه با قریب به 3 فوتی و 30 تا 35 مورد صدمات بدنی در این تصادفات روبرو است.

امری که سبب شد ایمانیه، استاندار فارس، پس از دریافت مسئولیت، رسیدگی به وضعیت کمربندی را در اولویت کار خود قرار دهد.

سرانجام سلسله جلسات استانداری به اینجا ختم شد که استاندار فارس 16 آبان در نشستی، ضرب الاجل یک ماهه ای برای شهرداری و راه و شهرسازی برای رفع مشکلات کمربندی مشخص کرد تا براساس آن شرایط واگذاری کمربندی شیراز به شهرداری طی یک ماه آینده مشخص شود.

بررسی وضعیت کمربندی در کارگروه پیگیری حقوق عامه اکنون که بیش از دو ماه از پایان ضرب الاجل ایمانیه می گذرد، سید مصطفی بحرینی، دادستان عمومی و انقلاب استان فارس از پیگیری وضعیت کمربندی جنوبی شیراز در کارگروه صیانت از حقوق عامه خبر داد و گفت: کارگروه صیانت و پیگیری حقوق عامه در دادستانی مرکز استان جهت ورود، بررسی و پیگیری موارد مرتبط با حقوق عامه تشکیل شده و جلسات کارگروه مذکور به صورت منظم، هر دو هفته یکبار با حضور دستگاه های متولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دادستانی به موضوع کمربندی شیراز/همه چیز به امضای تفاهم نامه وابسته است

ورود دادستانی به موضوع کمربندی شیراز/همه چیز به امضای تفاهم نامه وابسته است