مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 21:272022-02-23سياسي

افزایش کیفیت و ایمنی ساختمان های کرمانشاه باید موردتوجه قرار گیرد


استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه ناظران نظام مهندسی باید بر تمام مراحل احداث ساختمان نظارت داشته باشند، گفت: افزایش کیفیت و ایمنی ساختمان های کرمانشاه باید موردتوجه قرار گیرد.

- ، بهمن امیری مقدم شامگاه چهارشنبه در نشست با رییس و اعضای هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی استان کرمانشاه که در آستانه روز مهندس برگزار شد، اظهار کرد: پنجم اسفند ماه روز بزرگداشت خواجه نصرالدین طوسی و روز مهندس فرصتی است برای تقدیر و تشکر از تلاشگران و متخصصان عرصه توسعه، عمران و آبادانی که نقشی مهم و تأثیرگذار در عرصه های مختلف برعهده دارند.

وی افزود: مهندسان توانمند، متعهد و کوشا با قانون مداری، ضابطه پذیری، تعهد و عمل به استانداردها و بهره مندی از مهارت، تجربه، توانایی و قابلیت با سخت کوشی می توانند به پشتوانه دانش علمی در بهبود کیفیت ساخت و سازها در ابعاد مختلف نقش آفرینی مؤثر داشته باشند.

استاندار کرمانشاه انجام مطلوب وظایف و رسالت مهم سازمان نظام مهندسی و تلاشگران این عرصه را در صنعت ساخت و ساز، بهبود کیفیت، ایمنی و استحکام ساختمان ها بر اساس پشتوانه علمی و فنی موجود استان کرمانشاه و حضور 14 هزار عضو یادآور شد و گفت: نظارت دقیق، مستمر و حضور مؤثر اعضای سازمان در فرآیند ساخت و ساز باید به صورت ویژه بررسی شود و اگر نظارت ها بر حوزه ساخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش کیفیت و ایمنی ساختمان های کرمانشاه باید موردتوجه قرار گیرد

افزایش کیفیت و ایمنی ساختمان های کرمانشاه باید موردتوجه قرار گیرد