مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 21:222022-02-23ورزشي

میرزاپور مربی دروازه بانان خیبر خرم آباد شد


ابراهیم میرزاپور به عنوان مربی دروازه بانان جدید تیم فوتبال خیبر خرم آباد انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، با صلاحدید عبدالله ویسی سرمربی خیبر، ابراهیم میرزاپور دروازه بان سابق تیم ملی که سابقه مربیگری دروازه بانان در تیم های خیبر خرم آباد (فصل گذشته) پاس همدان، گل گهر سیرجان، فولاد خوزستان و پیکان تهران را در کارنامه دارد به عنوان مربی دروازه بانان جدید تیم فوتبال خیبر خرم آباد انتخاب شد.

این پیشکسوت فوتبال ایران اخیرا و در زمان دراگان اسکوچیچ، در چند بازی هم به عنوان مربی دروازه بانان به کادرفنی تیم ملی فوتبال اضافه شد و در راه رسیدن به جام جهانی، کمک شایانی به سنگربانان تیم ملی کرد.

میرزاپور در دوران بازی خود نیز سابقه عضویت در تیم های فجر خرم آباد، فولاد خوزستان، استقلال اهواز، استیل آذین، سایپا، پیکان، شهرداری تبریز و سنگ آهن بافق را در کارنامه دارد.

وی با فولاد خوزستان در سال 1384 قهرمان لیگ برتر شد، با استقلال اهواز مقام پنجم را کسب کرد، در سال 1383 در جام ملت های آسیا(چین) با تیم ملی مقام سوم را کسب کرد و سال بعد با برد و کلین شیت مقابل بحرین مستقیم به جام جهانی آلمان صعود کرد.

در مسابقات جام جهانی 2006 آلمان به عنوان دروازه بان اول تیم ملی فوتبال ایران در هر سه دیدار ایران با مکزیک، پرتغال و آنگولا به میدان رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میرزاپور مربی دروازه بانان خیبر خرم آباد شد

میرزاپور مربی دروازه بانان خیبر خرم آباد شد