مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 16:572022-02-23سياسي

بسیج دانشگاه امام صادق: عایدی معافیت هنرمندان از مالیات به جیب عده ای خاص می رود


بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق در نامه ای به وزیر ارشاد تاکید کرد: به جای همراهی با مطالبات نابجایی چون معافیت هنرمندان از مالیات، که عایدی اش اغلب به جیب طیفی حداقلی جامعه هنری دارای درآمد نجومی می رود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) نامه ای را خطاب به محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر کرد.

در ابتدای این نامه خطاب به وزیر ارشاد آمده است: جنابعالی در موضع گیری اخیرتان در رسانه ملی فرمودید که به دلیل شرایط کرونا، هنرمندان کماکان باید از مالیات معاف باشند، تا بیش از این فشاری به این قشر محترم وارد نشود، لذا به جهت واضح تر شدن موضوع، لازم دیدیم سوالاتی را خدمتتان مطرح کنیم.

این تشکل دانشجویی در این نامه می افزاید: وقتی از هنرمند صحبت می کنید دقیقا منظورتان کدام هنرمند است؟ هنرمندی که با سیلی صورتش را سرخ نگه داشته و نه متصل به منابع دولتی داخلی است و نه عروسک خیمه شب بازی فستیوال های خارجی، یا آن هنرمندانی که از ظرفیت های این کشور و حق این ملت استفاده کرده اند و با سیاه نمایی شان جایزه های بین المللی را درو کرده اند؟ و وقتی از معافیت مالیاتی هنرمندان صحبت می کنید منظورتان کدامشان است؟ چون قشر اول که در شرایط تصویب این قانون مالیات نیز، معاف از مالیات اند، اما ظاهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج دانشگاه امام صادق: عایدی معافیت هنرمندان از مالیات به جیب عده ای خاص می رود

بسیج دانشگاه امام صادق: عایدی معافیت هنرمندان از مالیات به جیب عده ای خاص می رود