مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 15:522022-02-23اقتصادي

رسیدگی به بیش از 40 هزار پرونده تخلف در شعب تعزیرات حکومتی فارس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، غلامرضا سالاری امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 25 درصد این پرونده ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است و بیشترین تخلفات مربوط به حوزه کالا و خدمات بوده که در این بخش بالغ بر 25 هزار فقره پرونده رسیدگی شده و قانون برای متخلفان اعمال شده است.

وی همچنین از رسیدگی به 6 هزار و 600 فقره پرونده بهداشت، دارو درمان خبر داد و گفت: پنج هزار و 600 پرونده قاچاق کالا و ارز نیز توسط شعب ویژه قاچاق رسیدگی شده است و میزان جریمه های اعمال شده برای این پرونده ها بالغ بر 11 هزار میلیارد ریال می باشد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت:  علاوه بر جریمه نقدی مجازات هایی همچون ضبط کالا، درج در پرونده، استرداد حق شاکی، تعطیلی واحد غیرمجاز اعمال شده است.

سالاری گفت: فعال کردن گشت های مشترک در راستای تشدید نظارت ها بر واحد های تولیدی، صنفی و خدماتی از دیگر اقدامات تعزیرات حکومتی استان بوده که با همکاری دستگاه های متولی نظارت شده و با تمرکز بر تولید و توزیع کالا های اساسی با جدیت در حال انجام است.

محکومیت متهم پرونده احتکار 2500 حلقه لاستیک مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس با بیان اینکه بازرسان سازمان صمت استان طی بازدید سرزده از یک انبار واقع در شهر شیراز، تعداد دو هزار و 500 حلقه انواع لاستیک خودرو را کشف کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به بیش از 40 هزار پرونده تخلف در شعب تعزیرات حکومتی فارس

رسیدگی به بیش از 40 هزار پرونده تخلف در شعب تعزیرات حکومتی فارس