مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 14:572022-02-23حوادث

زن و شوهر سارق با 45 فقره سرقت در خراسان جنوبی دستگیر شدند


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان بیرجند با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، زن و شوهر سارق را دستگیر و 45 فقره سرقت از آنها کشف کردند.

- ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان بیرجند با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، زن و شوهر سارق را دستگیر و 45 فقره سرقت از آنها کشف کردند.

سردار ناصر فرشید اظهار کرد: با وقوع چند فقره سرقت اماکن در حال احداث در شهرستان بیرجند، پیگیری موضوع و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: ماموران کلانتری 12 شهرستان بیرجند با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی و با گشت های مستمر محسوس و نامحسوس، 2 سارق را هنگام سرقت شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: متهمان دستگیر شده که زن و شوهر بودند ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامی شدند اما در روبه رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشودند و به 45 فقره سرقت اماکن در حال احداث اعتراف کردند؛ متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زن و شوهر سارق با 45 فقره سرقت در خراسان جنوبی دستگیر شدند

زن و شوهر سارق با 45 فقره سرقت در خراسان جنوبی دستگیر شدند