مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 14:472022-02-23سياسي

250 تخت بیمارستانی برای بیماران حادتنفسی در اصفهان راه اندازی شد


250 تخت بیمارستانی برای بیماران حادتنفسی در اصفهان راه اندازی شد و برای تأمین برق این مرکز از دو نقطه شهر برق رسانی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمد خاکپور پیش از ظهر چهارشنبه در آیین بهره برداری بیمارستان صحرایی و تخصصی حاد تنفسی شهید آیت الله صدوقی اصفهان با بیان اینکه نیروی زمینی سپاه از سال 88 و همزمان با تحویل گرفتن بحث امنیت جنوب شرق کشور به حل مشکلات بهداشتی به ویژه در این منطقه ورود کرد، اظهار داشت: در این زمینه زیرساخت های خوبی در مناطق مرزی، مرکزی و هر کجا در کشور که نیاز بود، ایجاد شد.

راه اندازی بیمارستان صحرایی در سرپل ذهاب در کمتر از سه روز وی با بیان اینکه عمده تمرکز سپاه در زمینه ارائه خدمات بهداشتی در استان سیستان و بلوچستان راه اندازی بیمارستان های صحرایی بوده است، ابراز داشت: با این اقدامات سه میلیون نفر از خدمات بهداشتی و درمانی بهره مند شدند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه راه اندازی بیمارستان صحرایی در سرپل ذهاب در کمتر از سه روز از دیگر دستاوردهای سپاه در زمینه بهداشت و درمان بوده است، ادامه داد: این اقدام منجر شد تا بیماری برای درمان به شهرهای دیگر اعزام نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

250 تخت بیمارستانی برای بیماران حادتنفسی در اصفهان راه اندازی شد

250 تخت بیمارستانی برای بیماران حادتنفسی در اصفهان راه اندازی شد