مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 14:372022-02-23پزشكي

تشدید شیوع کرونا در سایه برگزاری تجمعات و عادی انگاری وضعیت


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز، برگزاری تجمعات و دورهمی ها و عادی انگاری وضعیت را از عوامل مهم تشدید شیوع کرونا ویروس در جامعه عنوان و از این موضوع ابراز نگرانی کرد.

- ایسنا/فارس سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز، برگزاری تجمعات و دورهمی ها و عادی انگاری وضعیت را از عوامل مهم تشدید شیوع کرونا ویروس در جامعه عنوان و از این موضوع ابراز نگرانی کرد.

دکتر سید وحید حسینی در نشست چهارشنبه 4 اسفند ستاد مدیریت بیماری کووید 19 دانشگاه علوم پزشکی شیراز، حضور مردم در تجمعات و مراکز خرید شلوغ و پُرتردد در آستانه سال نو را به عنوان یکی از مهم ترین عوامل تهدید کننده سلامت مردم برشمرد و رعایت شیوه نامه های بهداشتی از سوی مردم را یکی از مهم ترین دغدغه های مسئولان سلامت مطرح کرد.

اوز ایثارگری و اقدامات جهادگرانه کارکنان بهداشت و درمان به ویژه کادر درگیر با کرونا که به صورت بی وقفه و شبانه روزی در حال ارایه خدمات سلامت به مردم هستند نیز قدردانی کرد و از مردم خواست تا افرادی که تا کنون واکسن خود را دریافت نکرده اند، هرچه سریعتر به مراکز اعلام شده از سوی روابط عمومی دانشگاه مراجعه کرده و واکسن خود را دریافت کنند.

حسینی با تاکید بر اولویت اقدامات پیشگرانه به ویژه رعایت شیوه نامه های بهداشتی و تکمیل دُزهای واکسن کرونا در مدیریت و کنترل بیمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید شیوع کرونا در سایه برگزاری تجمعات و عادی انگاری وضعیت

تشدید شیوع کرونا در سایه برگزاری تجمعات و عادی انگاری وضعیت